A Lady :).
About Affiliates Entry Facebook
MAHA 2010 bersamaku (*_^)
Monday, December 6, 2010 • 12/06/2010 02:35:00 PM • 2 comments
hajat termakbul untuk berkunjung ke MAHA di maeps,SERDANG... seronok ditambah sangat teruja sebab zulaikha fozilan dapat juga menjejakkan kaki ke situ... (*_^) kenyataan berani mati.. hehehee.. penat lelah setelah "jem+roti" hampir sejam dalam kereta gara2 jalan masuk jem+mampat.. apa tidaknya, berkunjungnya hari kedua terakhir..ngee~~~ tapi, habis semua ceruk MAHA menjelajah... hujan tidak membataskan semangat.. tapi gambar tak dapat nak tangkap banyak2..ini pun ambil dalam FB syakila..siap ada cop pula kat setiap gambar...ngee~~ jom2.. tengok gambar2+ceritanya sekali.. (*_^)

teruja tengok orkid2.. cantik2. dpat juga snap 1 keping.. ngee~~ ikutkan hati..nak je beli. tapi,perjalanan jauh..malas ar..lain ar kalau ada rumah sendiri..

makcik dari indonesia yang didatangkan khas nie, memang glamour habislah.. bukan takat orang beli goreng pisangnya tapi siap serbu dengan kamera bagai.. tapi mama,tasya dan syakila jela yang tengok.. zulaikha fozilan paling tak suka tersendat2 nak tengok makcik ni duk goreng + tempatnya padat.... ngee~~

pusing2..cantik+padat...

bergambar pula ditempat bunga+buah-buahan yang disusun cantik..+ bersama payung..ngee~~

banyaknya anak ayam..geram2... bak kata natasya... dia teringin nak bela anak ayam.. siap pujuk mama lagi..tapi tak dapat...ngee~~

zulaikha fozilan pula teruja tengok anak penyu.. tiba2 rasa macam hormon tak stabil pula... hehhehe.. ada ke patut kata comel.. macam budak2 duk tengok anak penyu tak berkelip2.. teruja habis katakan.. (macam tak pernah tengok!!) siap nak bela dibuat haiwan peliharaan... boleh ke?? \*.^/

pukul 6:30-10:00p.m berjalan2 di MAHA... memang penat.. nyaris2 nak pengsan sebab letih teramat.. nasib baik zulaikha fozilan kuat..ngee~~

p/s: asyik guna 'ngee~~' dalam ayat.. tabiat tiba2 pula... hehhee..

bisik-bisik:
bukan takat pergi MAHA... tapi siap pergi shoping lagi dekat AMPANG POINT.. tapi,sedih sangat sebab kasut warna merah dengan yang putih tu tak sempat beli.. (*.^)

p/s: ops..ada pula mamat mana duk usya dekat MAHA.. cakap budak mekanikal engeenering dari UTM.. boleh percaya ke?? ngee... (cari nahas kalau zulaikha fozilan layan!!!)

Labels:



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand*. Namely Zulaikha Fozilan. A girl. A woman. A daughter. A wife to-be. A teacher to-be.
Music peak
Shout !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • perkahwinan kak long AKA sepupu abah(*_^)
  • kami bersama "roomate"
  • **bungkusan misteri**
  • saya kembali bila berakhirnya semester 1(*_^)
  • selamat berjaya final,semua pelajar **PBMP**
  • akhirnya peperiksaan** kembali asal **
  • mungkin tidak beraya di rumah!!** sob..sob..
  • luahan pertama
  • enjoy di bukit exspo UPM**
  • semuanya permulaan ^_*

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome