A Lady :).
About Affiliates Entry Facebook
kami bersama "roomate"
Monday, November 22, 2010 • 11/22/2010 01:26:00 PM • 3 comments
THE MINES....
memang dekat dengan UPM... memang tempat lepak budak2 UPM... tapi... pelik? hairan? musykil? percaya atau sebaliknya... inilah hakikat yang saya bakal cakapkan...
.......
.........
...........
.............
...............
......................
..........
.....
nur zulaikha fozilan tidak pernah menjejakkan kaki ke THE MINES... "SEJAK masuk UPM"....
persoalannya..
sibuk sangat ke??
duit takde ke??
...
akhirnya terungkai sudah... saya sangat2 malas untuk berjalan+lepak di luar... saya ada peruntukan waktu untuk berjalan+lepak...harap mengerti ye... tak hairanlah kalau takat MINES... MINES je kot... hehhehe.. kalau keluarga datang memang pergi ALAMANDA.. jadi jangan nak kata saya jenis terperap je dekat kolej ye... dan malas pergi rumah saudara2 yang memang dekat semuanya..

tapi.. saya memang sibuk bila semester bermula... dengan padatnya jadual... sabtu ahad pun ganggu... latihan pementasan lagi,gendang 24 musim nye lagi...tapi.... akhirnya... bila cuti seminggu masa dekat nak periksa... lapang sikit... boleh curi2 waktu nak berhibur... balik rumah...dan bilakertas periksa kedua akhir, kertas pengajaran lisan, kami buat perancangan pergi THE MINES... hahahahah.. sebab?? bosan... nak reles tension... macam tak percayakan... akhir semester 1, baru jejak kaki... zulaikha fozilan jelah kot...lallalaa... apa2 pun kredit kepada roomate saya iaitu kak siti fatimah, dan ain taham serta roomatenya suhaili sebab bawa saya naik bus pergi THE MINES ye.... seronok sangat dengan kamu... terima kasih layan kerenah saya... habis semua kedai masuk... kesian korang sakit kaki... (padahal saya je yang pakai kasut tinggi..) hhahhaa... apa2 pun nanti tak mahulah naik bus bila hari cuti..sesak. weh.. saya serik... sejam baru sampai... hahhaha..pengalaman tu... ok.. tengoklah gambar kami ini...

dengan roomate....1 semester bersama...nasib baik dapat yang bac.pendidikan juga.. harap semester depan kita kekal lagikan akak??

ain taham dengan roomatenya suhaili...

bisik-bisik:
terima kasih juga kepada seseorang.... walaupun saya tak sebut namanya... sebabnya sudi bawa saya jalan2 pergi MID,i-city dan banyak lagilah... terima kasih...
p/s:dalam blog sibuk tulis... saya memang tak reti nak hargai orangkan...emmmmm (".)

Labels: ,



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand*. Namely Zulaikha Fozilan. A girl. A woman. A daughter. A wife to-be. A teacher to-be.
Music peak
Shout !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • **bungkusan misteri**
  • saya kembali bila berakhirnya semester 1(*_^)
  • selamat berjaya final,semua pelajar **PBMP**
  • akhirnya peperiksaan** kembali asal **
  • mungkin tidak beraya di rumah!!** sob..sob..
  • luahan pertama
  • enjoy di bukit exspo UPM**
  • semuanya permulaan ^_*
  • membebel again!! **peringatan**
  • PICture edit yang paling me suke +++

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome