A Lady :).
About Affiliates Entry Facebook
**bungkusan misteri**
Monday, November 22, 2010 • 11/22/2010 12:42:00 PM • 0 comments
tajuknya cukup untuk mengambarkan betapa misterinya bungkusan tersebutkan? saya cukup teruja apabila dihubungi oleh mama masa dekat kolej pada satu petang...

perbualannya bermula.....
mama: bla...bla....bla....bla..kakngah ada bungkusan dari pos laju..kirim untuk julaikha fozilan. kirim apa-apa ke??
jue: ha????? bukn nama kakngah...orang zulaikha...mana ada... tak pernah pun kirim apa2... mama pergilah ambil dekat pejabat pos.. nanti mama telefon bila dah ambil ye....??
mama: ......

sesudah ambil dari pejabat pos...
mama: bla...bla...bla....bla...mama dah ambil... macam buku je... tak tulis nama pengirim...
jue: aik..asal pula?? mana da kirim buku2 nya... mama buka jela...
mama: (proses membuka dengan payahnya dengan bantuan tasya)... ha novel cinta "sepupuku suamiku"...
jue: ha... mana da kakngah beli onlinenya... nie mesti syakila tu... tanyalah die..
mama: nie ha novel nie...sapa nye kakngah tanya?
syakila: si tut......tut yang bagi!!!! (dengan nada merengus)

..................."terkantoi sudah sapa kirim"... eish... misteri sangatlah sampai nak suprise2 bagaikan... ada pula peminat kononnya... laku lagi saya ni kan??? lalallala (^_*)


novel dari bungkusan misteri tersebut...

terima kasih kepada pemberi novel ini... siapa ye dia ek?? biarlah menjadi misteri.. kalau dia baca, silalah mengaku... entry ini khas untuknya... siap ada upah rm3 lagi lebih dari baki beli novel dalam bungkusan ini... tapi awal2 syakila dah ambil sebagai upah "suprise gila mereka ini" ... suka hati lah...
p/s: saya tidak sempat untuk membaca lagi.. mungkin awal bulan12 saya akan peruntukkan masa untuk membaca... yer.. harap maklum...
p/s kedua: saya tidak akan benarkan mana2 pihak pinjam novel ini dari saya atas alasan yang tertentu... harap maklum juga...

bisik-bisik:
terlampau banyak benda perlu saya cerita.. tapi pilih2 topik yang dirasakan seronok untuk dikongsi.... saya tidak lagi aktif seperti dulu.... harap maklum yer!!!

p/s: asal banyak sangat perkataan dalam entry kali ini guna "harap maklum" ni!!! hahhahahhaa...ok... faham2.. (*_^)


Labels: ,



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand*. Namely Zulaikha Fozilan. A girl. A woman. A daughter. A wife to-be. A teacher to-be.
Music peak
Shout !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • saya kembali bila berakhirnya semester 1(*_^)
  • selamat berjaya final,semua pelajar **PBMP**
  • akhirnya peperiksaan** kembali asal **
  • mungkin tidak beraya di rumah!!** sob..sob..
  • luahan pertama
  • enjoy di bukit exspo UPM**
  • semuanya permulaan ^_*
  • membebel again!! **peringatan**
  • PICture edit yang paling me suke +++
  • raya pertama sehingga ketiga (^_*) **seronok juga...

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome