A Lady :).
About Affiliates Entry Facebook
luahan pertama
Monday, October 18, 2010 • 10/18/2010 02:19:00 PM • 0 comments
uh..alhamdulilah.. akhirnya berjaya gak habiskan pementasan semalam... dapat juga A untuk pementasan.. terima kasih kepada akak2 dan abang2 pbmp yang datang ramai2 tau... sayang kamu semua... semester depan kami akan buat yang lagi terbaik..tadi pun test alhamdulilah leh jawab..walaupun pagi2 buta dah jatuh dalam bilik air..bengkak kaki...alamat tak dapat nak pakai kasut yang tinggi2...sob2...andai kata aku tidak dijodohkan lagi...akan aku terima... diam lagi baik bukan?? dan solo lagi baik..pergh...ayat cam putus cinta gila2 je... hakikatnya... ops..

bisik-bisik:
berikanlah aku seorang untuk jaga aku..bukan seorang yang panas baran..amin...

Labels: ,



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand*. Namely Zulaikha Fozilan. A girl. A woman. A daughter. A wife to-be. A teacher to-be.
Music peak
Shout !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • enjoy di bukit exspo UPM**
  • semuanya permulaan ^_*
  • membebel again!! **peringatan**
  • PICture edit yang paling me suke +++
  • raya pertama sehingga ketiga (^_*) **seronok juga**
  • jue merepek**
  • baju raya yang padan!!!
  • aku cun under **award**
  • blogku sudah berubah (^_*)
  • **hari keluarga PBMP,UPM**

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome