A Lady :).
About Affiliates Entry Facebook
majlis bertunang Jia Shamsuri
Tuesday, December 27, 2011 • 12/27/2011 08:34:00 PM • 0 comments
assalamualaikum semua...
mesti tengok blog nie tengah tunggang terbalik gara2 kena renovatekan... tapi itu bukan isunya sebab nak cerita benda lain...
ok! budak2 lain duduk tekun mengulangkaji peperiksaan, tapi Cik Tuan Blog balik cuti mengulangkaji nie banyak pula agenda tersirat dan tersurat. alih2 bayang2 buku pun tak nampak. khusyuk bersuka ria katakan... dan berlangsunglah majlis kawanku bertunang yang konon2 cakap dia lambat lagi... motifnya janganlah cakap kita dapat jodoh lambat, sebab tahu2 je ada je orang masuk meminang... ha ha ha! dan akhirnya terikat dengan 1 ikatan pertunangan... jeng2.... jeng2... lompat siap jatuh longkanglah kalau ada orang masuk meminang Tuan Blog... OK! abaikan penyataan merepek tu, jom zoom gambar2 yang tak berapa nak rajin nak letak...

sudah semestinya kawan2 karibku yang 2 orang ni wajib hadir... dilah dan ella. like sangat2 gambar nie...

jia dengan tunangnya anuar... amboi2 kalah tema orang kahwin budak seorang nie... apa2 pun cantik sangat... bertunang dalam setahun lebih... harap cepat2lah, tak sabar nak tengok bersanding... jeng2... saya maksudkan nie tahu! ha ha ha!

selesai je majlis masa untuk sesi bergambar... gambarnya punya banyak, tapi 3 keping jela letak. karang tak pasal2 bosan tengok muka Tuan Blog lak... he he he! sebahagian je kawan2 sekolah menengah datang. ramai yang tak dapat datang gara2 tak bercuti dan hampir dengan peperiksaan akhir...

ok! done! amat2 malas nak post entry tapi letak juga... dan harap pertunangan Jia kekal sampai ke jinjang pelamin... amin...

bisik-bisik:
tengah gigih suruh syakila aka adikku yang nak PLKN renovate Blog ni gara2 dia amat2 rajin... ha ha ha! (padahal puas pujuk) ok esok balik UPM dan mulakan ulangkaji... harap2 peperiksaan senang kali ini dan dapat keputusan yang cemerlang... amin!

Labels: , ,



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand*. Namely Zulaikha Fozilan. A girl. A woman. A daughter. A wife to-be. A teacher to-be.
Music peak
Shout !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • meroyan ala-ala artis
  • Gara2 meditasi
  • aktiviti bercampur2...
  • Majlis Gemilang AKADEMIK 2010/2011
  • JOM Heboh katanya...
  • movie maker INFLAKASTA ...
  • selamat hari jadi untuk insan 1.12.2011..
  • sajak ketiga "Ku Pendam Jua"
  • terajin post katanya...
  • kawan baikku pemenang sayembara puisi MAKUM? Siapa...

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome