A Lady :).
About Affiliates Entry Facebook
JOM Heboh katanya...
Monday, December 5, 2011 • 12/05/2011 05:12:00 PM • 0 comments
assalamualaikum.... akhirnya dapat juga gambar yang 2 hari lepas yang terperap untuk di post... hehehe.. siapku edit2+tacap2 ala2 DSLR katanya... sudah2, mari terus tengok gambar secara dekat dan bercerita secara pendek2... al-maklumlah kemalasan melanda diriku...
jom2.. zoom.... jeng2...
....
...
..

mula2 datang berdua dengan wani.. alih2 masa tunggu bas jumpa geng2 PBMP... dari 2 orang, jadi 11 orang... hehehe... apa lagi, sementara tunggu bas komuter bergambarlah jawabnya...

gila kamera...

tengok... kan betul... apa2 pun mesti zulaikha fozilan aka tuan blog tidak ketinggalan... hehehe...

tunggu komuter untuk ke BTS.. adeh, lambat sungguh... 30 minit menunggu siap terlepas gara2 penuh sangat orang... tapi bergambar tidak dilepaskan.. jeng2 jeng...

sampai... tapi berpecah dengan budak2 ni.. tinggal zulaikha fozilan dan wani sahaja.. apa lagi.. menjelajah dengan payung kesayanganlah... hehehe...

tengok... tak lekang dengan payung...

gambar jun (roomate ain taham), sue dan kak dila kawan 1 blok... alih2 jumpa dia orang dah atas pentas... amboi, ambil kesempatan betul... siap kumpul hadiah bila pergi tiap booth... hehehe...

hoorey!!! jumpa booth boboiboy... teruja gila bila sampai dekat sini...

jumpa ezany.. tapi ambil gambar jauh jela.. bukan peminat fanatik pun... hehehee... padahal bila suruh wani ambil, siap cakap nanti terketar2 bila ambil.. adeh wani ni.. minat tapi boleh pula terketar2... kalau tak dapat bergambar.. nasib ezany hensem...


habis tawaf 2 pusingan , lapar kononnya... terus pergi makan dengan wani... tapi kongsi jela... dalam tempoh diet lagi... 50kg.. ingat tau!!! huhuhu

bila balik, jumpa semula... hehehe... habis budak2 borong jajan rm10... amboi2... buat kendurilah nampaknya...
hehe... nampak tak beg plastik tu... cik tuan blog beli 3 bekas pensil angry bird jela... tak ada benda nak diborongnya... huhuhu....

kesimpulannya, dari pukul 9.00 pagi dari kolej, sampai pukul 3.00 petang baru sampai kolej semula... bukan lama sebenarnya sebabnya yang lama sebab duduk menunggu bas, komuter dan LRT... adehh... memang penat tak usah ceritalah.. memang penat sangat2...

bisik-bisik:
semalam (ahad) tiba2 badan kena gatal2 siap berbintik2... entah kenapa... tapi tadi baru pergi PKU... harap2 cepat pulih... mood nak balik rumah jumaat lepas kelas Pak Omar sampai isnin nie... hoorey!!! JERANTUT saya datang.. tunggu tahu!!!

Labels: ,



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand*. Namely Zulaikha Fozilan. A girl. A woman. A daughter. A wife to-be. A teacher to-be.
Music peak
Shout !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • movie maker INFLAKASTA ...
  • selamat hari jadi untuk insan 1.12.2011..
  • sajak ketiga "Ku Pendam Jua"
  • terajin post katanya...
  • kawan baikku pemenang sayembara puisi MAKUM? Siapa...
  • assalamualaikum semua...sebab musabab yang bernas...
  • Pementasan Drama INFLAKASTA
  • cuti lagi =,=
  • sesungguhnya ingin berbicara
  • selamat hari raya 2011 dan selamat menjalani semes...

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome