A Lady :).
About Affiliates Entry Facebook
cerita yang ke-100 **campur2**
Sunday, May 9, 2010 • 5/09/2010 12:47:00 PM • 1 comments
me begitu teruja bila tahu me bakal buat post yang ke-100!!! hakikat me nie tiada story2 nak cerita...so...sempena post yang ke-100 me campur2 jelah... nasib lah hari nie me tak sibuk..(saja nak sibukkan diri pada hari cuti untuk melupakan sebuah kenangan..) jadi me ambik la masa untuk ngadap pc menulis blog hari nie... (*_^)apa2... cerita me...berkaitan gambar jelah ek... jom2..tengok gambar..

gambar time long konvo... besor tak long???? hahhaha...campur mama+abah...jadi long... (^_*) kami je yang datang...yang lain sekolah..and tasya ponteng..hehehe...

time nie pulak...akak kepada iza...iaitu akak nurul kahwin...senior sekolah ku time me f1...die form6... me pun tukang bagi bunga telur time orang2 merenjis2.. (^_^!)

ops!!! mesti pelik...asal lah tibe2 da gambar bekas nie... gara2 ku selalu melepak kat kedai zalilah... (jual tapeware..) me pun beli ar 1...1 yang me...1 yang zalilah... mula2 beli ingat nak letak pencuci muka DCL yang me pakai sekarang.. tapi...sayang pulak... so..me letak barang perhiasan yang kecik2...muat2 je... (^_*) thnz zalilah sebb syorkan kat me..

la... tersengih2 pulak baby comel nie... ini aura... comel kan??? mak sadera me ngasuh die... baru 3 bulan.. tapi..badan.... semangat nye la... (*_^) >> love kids so much...
bisik-bisik:
oh..lega...lepas gak story nie...sempena hari ibu nie...me nak ucapkan selamat hari ibu tok mama yang sekarang kat beijing..tak sabar nak tunggu rabu nie..nak tau apa agaknya ole2 untuk me... ++ me akan jadi bibik sepenuh masa lagi...++ me sekarang tengah jadi RA kepada ustzah me... so.. sangat2 sibuk... 2 jugak punca me agak malas untuk update blog... (^_*) ++ tapi...i try untuk luangkan masa me..ok???

Labels: , ,



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand*. Namely Zulaikha Fozilan. A girl. A woman. A daughter. A wife to-be. A teacher to-be.
Music peak
Shout !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • new cat..***
  • new pokok=baby**
  • long time ago!!! (^_^)
  • selamat tinggal cameron!!!
  • anugerah cemerlang spm+stpm 09 di smkps
  • mimpi ku jadi kenyataan **katak**
  • family day pejbt tanah cameron di laketown,perak**...
  • me menjahit labuci..
  • i love f6 so much!!**
  • oh jog!!OMG!!

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome