A Lady :).
About Affiliates Entry Facebook
itulah kakasih hatiku...
Wednesday, July 15, 2009 • 7/15/2009 07:51:00 PM • 0 comments
"aku akan menghantui mu...setiap detik,setiap saat dan setiap rentak jantungmu berdetak.. dan nafas yang kau ambil, bermakna aku juga akan terus ada.. kita menghela nafas yang sama" petikan novel..hahaha..

DUE???? sape 2????
uk...due nie lah bf ku.... uh...nak kne cite pnjg2 ker???sikit2 dah lah ek...
ktorang couple sejak aku di tngktn 5...
die lak tme 2,thun k3 diploma..
ktorang couple sampai ar skg ni...
dah 2 tahun 3 bulan dah..
kira lama ar gak...kn??kn??
aku ske kat die nie...
wlaupun aku nie asyk xikut ckp die..
tpi sabar tol die layan aku yang perangai cam dak2 nie...
haahaaa...
bak kata die.."dressup dah uk...tpi bila nak matang ni"
ye ar...aku harus ye kan perkara tu...hahhaa...
aku memg ske cari gado....tpi aku x mksdkan nak skitkan ati die....(sori yer...)ha....nie lah bf ku...ada k ptt owg ckp mke ktorng sme...eh...silap tol ar...

bisik-bisik:
bak kata owg tua kalo mke same nie...
ada jodoh...ha...yeker????
fikir-fikirlah yer...

Labels:



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand*. Namely Zulaikha Fozilan. A girl. A woman. A daughter. A wife to-be. A teacher to-be.
Music peak
Shout !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • Derma DaraH ker???
  • ibubapa ku..
  • kawan- episod 1
  • obses ku
  • nazar ku di vern
  • di sini ku bermula

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome