A Lady :).
About Affiliates Entry Facebook
kawan- episod 1
Monday, July 13, 2009 • 7/13/2009 11:08:00 PM • 0 comments


kini....tiba sudah untuk ku menceritakan mangenai kawan-kawan karib ku sepanjang khidupan aku....emh....sape ek nak mulakan dlu nie????ok lah...aku pekenalkan sowg2 lah yer..

uk...yang sebelah aku tu....name nye ella...die nie sebenarnya mmbe aku sejak sekolah rendah lagi tau....ktorang nie kenal sejak darjah 1....tpi..ayah ella kata...ktorang knl knl sjak kcil lagi...sbb umah aku ngn umah wan ella nie dekat....(ayah die katalah)....so....pe2 aku tak kan lupe ble ktorang knl tme sek ren..aku sekelas ngan die...klo aku dpat no 1,die 2...n tme akhir tahun darjah 1...leh pulak ckgu tersilap bgi no...aku lak no 2...n ella no 1..(hahaa...adil ar ckgu 2 ella).. n tme darjah 2 lak aku dpndah k sekolah lain sbb ayah aku nak ktowng adik badik 1 sekolah jer...so...aku berpisahlah ngn ella nie selame 5 thun...(lme 2..klo jmpe...wat mke jer...padahal kawan..heehe)...n tbe zaman sekolah menengah lak... takdir menemukan kami kembali...hahaha...dengan result yg aku perolehi (3a2b...cukup2 makn jer)..aku dpt menempatkan diri di sek men padang saujana..jerantut..ops...jumpa ella balik dah...1 kelas lak smpai form 5...dari sini ar...hubungan kami tetap kekal...syng ella..(nenek)...hahaha... 2 lah gelaran die..

ha...beralih pulak kpda kawan baik aku seorang lagi nie...adilah name empunya diri...(yang duk ayu pakai tdng itam 2)...aku mula kenal die nie tme aku form1....mula2 masuk kelas aku nengok die nie sombong tolll.bgaul lak ngn dak asrama yng aku tak minat...tpi...lama2 sbb ktowg duk luar...hubungan ktorang terus menjadi rapat...aku,ella n dila jadi kawan baik pada ketika 2 n sowg lagi ilini...tpi skng aku kurang ngn ilini...sbb pindah sekolah tme f4...sbb dpt 8a... hahha...tah pe2...tpi dila pun dpt 8a gak...tme aku tau 2...aku tak tegur pun dila...(kira cam majuk ar)... tpi tah cam ne leh bebaik lak smula...hehehe..bukan pe dila 2 lah mmbe aku...kot aku nak tinggal kan die lak...aku tetap baik ngn die smpai skng...harap2 hubungan kita kekal dila...

uh....tak larat lak nak tulis....ngntuk lak mngadap laptop nie...tpi...aku da sowg lagi membe yang aku syg....

name nye ainur...die nie aku mula rapat sejak f5...tme 2...die kre member baik aku lah...die selalu jadi orang tengah aku kalo aku gado ngn ella....hahaha...malas ar cerita...malu...hehe..ainnur nie tabah sgt...kurus2...pun rajin tau..untung sape dapat die nie...aku,die n ella sme2 kelas...dah 2 ambik rc lak..(reka cipta a)... ktorang slalu sbuk... bukan pe..duk buat pojek 2 lah...tpi ingat lak tme exam spm...si ainur nie bgun tme exam...ciap merayau...pusing2 dewan...ha...jgn cilap ekkk..bukan ponteng lah...die nie da masalah ngn tulang belakang die...jdi ada paper yg die ambik kat bilik sakit...tme exam rc...ktorang ajak die join sbb skit jer orng nyer...pe2 aku tak penah nak lupe kenangan kita lah...eja forever...(mamy)

huh...nie lah kawan baik aku yng bertahan lagi...yelah...haluan ktorang dah lain skng...aku setakat f6 jer,ella kt unisel,dila kat upsi...n ainnur kat uitm...

Labels:



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand*. Namely Zulaikha Fozilan. A girl. A woman. A daughter. A wife to-be. A teacher to-be.
Music peak
Shout !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • obses ku
  • nazar ku di vern
  • di sini ku bermula

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome