A Lady :).
About Affiliates Entry Facebook
Derma DaraH ker???
Wednesday, July 15, 2009 • 7/15/2009 04:24:00 PM • 0 comments
derma darah???? ape 2??? darah a k?? b k?? ab k??? o k?? semua lah leh derma...mesti gerun ble dgr juk nie kan....hahaa...hari nie kat sekolah aku da wat hari derma darah... pelajar tingktn 6 n 5 terlibat tok derma darah... jadi...derma darah nie dikendalikan oleh hospital temerloh a... buat kat asrama lelaki coz dewan (yang diminati ramai) telah digunekan tok silat negeri... so...pas jer sesi pjumpaan tgktn 6... dak2 nie p serbu kantin dulu... ye a...makan tok tambah tnaga katakn...haaha...pas 2 ramai p naik asrama...tpi...aku beserta kawan ku 4 org tak pergi pun.... jenguk muka pun tak...hahaha...(takut nengok jarum a...bsa tol...)... so... aku ngn membe nie duk a dalam kelas buat latihan....(rajin tau).. tdi aku dpt tau...ramai yng pengsn...sib baik aku tak join..hahaha...n seramai 62owg menderma...amin

bisik-bisik:

padahal memg penakut pun... klo time kene cucuk mesti nangis...sib baik ar mama yng slalu cucuk...tak ar malu sgt...

Labels:



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand*. Namely Zulaikha Fozilan. A girl. A woman. A daughter. A wife to-be. A teacher to-be.
Music peak
Shout !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • ibubapa ku..
  • kawan- episod 1
  • obses ku
  • nazar ku di vern
  • di sini ku bermula

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome